Sömntuta

Imorse vaknade och var tvungen att tänka efter både en och två gånger innan jag kom på var jag var och vilken dag det är. Jag undrar vad det beror på. Det är som om man inte är sig själv när man sover så när man vaknar måste man påminna sig själv om vem man är. Det kändes dessutom som helg men huset var helt tomt så jag blev besviken. Ville verkligen inte gå upp i sängen så slog på tvn och tittade på alpina vm. Brukar älska det men utan svenska stjärnor är det ju inte mycket att hänga i granen.

Någon timme senare tog jag kraft till mig och steg upp och upptäckte att solen skiner! Vilken härlig dag. Ska sega mig lite till men sen får det nog bli en promenad tror jag bestämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0