Ta i till svetten rinner och du har ont i hela kroppen

Täcket är varmt och pyjamasen på. Några SATC avsnitt blir det nog. Konstigt nog har det varit en underbart bra dag. Det trodde jag inte när jag gick och la mig igår. Energin har verkligen varit på topp och jag är så glad.

Jag har funderat lite på det här med endorfiner. För mig har det bara varit nått man pratat om i skolan och inte tänkt  nått mer på det. Men jag känner det verkligen. "Måbra" hormonet. Efter jag har tränat är det som om jag skulle klara av vad som helst. Humöret är på topp. När jag slutade simma var det en chokladbit som tröstade när jag var ledsen. Det hjälper inte. Jag säger bara. Träna! Det är så jävla roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0