Tjejer kan inte köra bil

Jag kanske inte borde säga det här. Men killar kör bättre bil än tjejer. De kör lite snabbt ibland, visst. Men det känns säkert på något konstigt vänster. När jag kör blir det alltid massor med "oj" och hittar jag dessutom inte så är det nästintill dödsdömt för mig att köra rätt. Skyltläsning är inte min starka sida. Nu kanske Niclas har ett otroligt bra lokalsinne dessutom men det är inte bara det. Han kör för tusan som han har haft kört i 10 år. Inte ett halvår som jag. Ta nu inte det här på fel sätt. Jag uppmuntar inte att köra 70 på 30 väg. Men bra kör han.

När vi tittade på alla bilder från Sydamerika igår så blev jag ännu mer avundsjuk. Så mycket hon har upplevt när jag bara har jobbat. Kände bara hur mitt hjärta skrek "jag vill också".

Ikväll blir det utgång. Längesen jag var ute på riktigt. Vin på ett mysigt ställe och åka hem innan 12 räknas inte. Jag ser fram emot det!

För att orka måste jag nog ta och vila lite. Finns risk för att det blir lite sova med.

Kommentarer
Postat av: SvartTaxi

jag är rätt duktig! :) ring så tar jag 1000 per körning :D obs, det går fort! thihihi

2009-02-19 @ 21:03:04
URL: http://cauochniclas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0