Earth Hour


Maja tog efter mig och övertalade mor, far och lillebror att sova borta när det är något stort som ska firas. Så i lördags blev det 18årsparty hemma och övernattning på Hasselbacken för de objudna. Jag fick också erbjudande att tillbringa en natt i hotellsäng men kände faktiskt för att kolla läget hemma och sova under mitt egna täcke. Hur som helst åt jag en supergod middag med kalventrecot och hasselbackspotatis. Jisses så gott!

Vid åttatiden gick vi till Skansen som inte ligger mer en ett stegkast bort för att lyssna på Earth Hour Show. Riktigt mysigt. Det var mörkt kan man säga och massor av facklor. Bror och jag stod där och höll om varandra i kylan. Tror att det kallas livskvalitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0