Kanske var jag rädd

Jag kom precis på att jag har glömt att skriva om det läskigaste jag har gjort. Eller i alla fall så långt tillbaka jag kan minnas. Maja och jag trodde nämligen att vi kunde leka tuffa och inte bara titta över kanten utan även åka ner för Idres brantaste backe (för övrigt typ är den näst brantaste i Sverige!). När jag glidit ner på sidan för halva backen var jag inte det minsta kaxig längre. Benet skakade och backen under mig var bara is. Det var nästan så att jag kunde luta mig mot backen när jag stod där och vilade. Men vi kom ner. Något skakade. Men vi kom ner.



Ingen bild kan visa hur brant en backe är som lutar 48 grader. Det räcker att säga att jag inte såg hela backen när jag skulle titta över kanten.

Vi kan i alla fall säga att vi åkt Chocken sis ;) Inte illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0