Vilken härlig dag!

Solen skiner så det bara måste bli en promenad till friskis. Inga undanflykter. Men de öppnar inte förrän 11 så jag kan ligga här i min säng ett tag till.

Jag väntar på min skattedeklaration. Lite spännande måste jag säga. Lilla Axi fick tillbaka hela 8000. Det skulle jag inte säga nej till. Shit va skönt det skulle vara om man fick tillbaka några tusenlappar. Känns som jag borde få det. Började inte jobba förrän i juni och har betalat full skatt hela tiden. Det är bara och vänta. Och hur vuxet känns inte det att vänta på deklarationen. Haha. Fick förresten mitt första oranga kuvert förra veckan. Så nu ska jag börja placera min premiepension. 20 år gammal. Man kan tydligen inte börja för tidigt.

Nej borsta tänderna nu kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0