Färgfärgfärg

Ligger i min säng med fina naglar både på händerna och fötterna. Idag fick jag och Kristina äntligen till en dag då min fina födelsedagspresent kunde utnyttjas. Tack. (Kunde inte motstå två chokladpraliner heller, måste bara bekänna det Malin.) Efteråt blev det en kopp te ute på Baresso.

På lördag fyller dessutom tösen 20 år så jag var på hemligt uppdrag i en annan del av staden. Efter den 16:e kan jag visa er!

Nu kommer det aldrig bli så att jag kommer lägga onödigt många kronor på nagellack. Mavala har alltid varit min favorit. Billigt och bra. Men kunde inte motstå att lägga upp bilder på de här fina färgerna.

Jag längtar till sommaren och bruna händer. Ge mig nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0