Nu längtar jag till julafton

Jag kom på att idag är det exakt en månad till jag fyller 20. Ska inte säga att jag har åldersnoja. Men. Ja något i mig säger att jag håller på att bli gammal. 19 är ganska bra trots allt. Men 20 betyder att man får gå på systemet. Sista lilla steget. Kanske är det just det. 20 betyder att man är vuxen.

Har köpt en till julklapp idag. Känner mig så nöjd. Nu är det bara två små saker till som jag behöver göra. Sen är jag helt klar. Jag älskar att få paket. Som ett litet barn (jag säger ju att jag inte är vuxen!). Känna att det träffar rätt. Att någon annan har lagt ner kraft på en present till mig. Men att själv kunna ge bort något perfekt. Se sann glädje i ansiktet när pappret åker av. Det är bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0