Nyårsafton

Årets sista dag. Årets sista inlägg.

Det är nu man ska blicka tillbaka. Precis som alla andra år har det hänt otroligt mycket. Allt kanske inte har blivit som jag tänkt mig. Kanske hade jag förväntat mig mer. Men vid närmare eftertanke har det allt varit ett bra år ändå.

Jag har tagit studenten.
Jag har tagit körkort.
Jag har fått mitt första riktiga jobb.
Framförallt har jag förstått vilka som betyder mest.

Ett nyårslöfte har jag. Att nästa år ska bli ett bra år.

Nu är tilbakablicken slut för den här gången. Imorgon är det ett nytt år. Då ska jag se frammåt. Tänka på hur mycket jag har kvar att uppleva. Allt jag har framför mig.

 

Gott nytt år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0