Titanic är kanske världens bästa film

Spännande hur tårarna kan rinna. Det är bara en fim som jag dessutom inte bara sett en gång förut. Men ändå får jag klumpen i halsen och börjar gråta hejdlöst. Det är till och med så att jag vet innan när jag ska börja gråta. Sen gör jag det. Ja vad ska jag säga. Fast det behöver inte vara fel att gråta. Det känns ju alltid bättre efteråt. När man väl har slutat.



Idag blir det äntligen julshopping. Ska snart ringa och väcka Patrik tror jag. Om jag vågar. Var evigheter sen vi sågs. Sen är Sara hemma för att fylla matförrådet. Så det blir mys hos henne ikväll.


Kommentarer
Postat av: O

jag längtar!! saknar er!

2008-12-17 @ 16:35:20
Postat av: Stefan W

Yoyo.. Nice blogg :)



Kolla gärna in min med :)

2008-12-17 @ 16:39:56
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0