Ett materiellt inlägg

Klockan är mitt i natten. Ungefär den tiden som majoriteten av mina blogginlägg skrivs. Precis innan jag ska somna är då som tankarna snurrar som mest.


En trött dag har det varit. Det var nästan så att jag blev överväldigad av alla mina julklappar igår. Sen tog joggingrundan i morse mina sista krafter.

När jag var liten skrev jag alltid för korta listor. Problemet var att jag då fick massor av saker som jag inte tyckte om. Jag var nog superkräsen dessutom. Blev besviken om jag inte fick det jag önskade mig. Avundsjuk på andra som fick det de ville. Kräsen är jag fortfarande. Men bra listor kan jag numera skriva. Sen tycker jag att mina nära och kära har blvit riktigt bra julklappsköpare.

Syster fick biljett till Coldplay av mig. Kan kännas långt till den 22 augusti. Men ehh, tiden går snabbt och sen  är det vi två på stadion! Wiee. Det blev ju indirekt min julklapp till mig själv också. Helt perfekt!

Den här julen blev jag bara för glad. Titta bara på några av mina julklappar.

 

Saker är alltid bara saker. Pengar är bara pengar. Lätt att säga. Svårt att leva efter. 

Tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0