Inte så god morgon

När min familj ska åka någonstans är det alltid panik i luften. Mamma och pappa pratar i ett annat röstläge och säger "att om alla hjälps åt att göra saker hela tiden så kommer vi iväg snabbare". Jag tycker inte om stämningen en sådan här morgon. Det bästa är att hjälpa till lite lagom. Så pass mycket att de inte får anledning att tjata på en men tillräckligt lite så jag kan göra iordning mig själv. Igår kväll var planen att åka vid 12, i morse var det plötsligt 11 som gällde. Inte konstigt att familjen blir stressad.

Målet för dagen är Gisslaved. Långt inne i Smålands skogar. Ser fram emot att bli lite avskärmad för några dagar. Bo under samma tak som kusiner, fastrar och farbröder. Jag är tillbaka på söndag igen. Ännu mättare och förhoppningsvis lite piggare.

See you then.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0