Jag vet inte

Vaknade imorse. Tänkte lite extra. Försökte känna efter. Men jag kom inte fram till något.

Istället hade jag lovat att plocka upp Sara redan innan tio. Inte ofta det händer att jag är uppe och färdig så tidigt när jag inte måste. Men fy vad skönt egentligen! Så idag är nästan alla julklappar fixade. Känner mig riktigt nöjd. Om jag skulle få mina julklappar skulle jag blivit glad.

Dessutom blev det pepparkaksbak igår. Med julmusik. Och kristyr. Jag gör i alla fall lite för att få julkänsla. Men den är fortfarande obefintlig. Fast det blev inte bara de finaste utan även de mest perfekt tunna pepparkakorna på länge.



Det här är mitt hundrade inlägg. Tänk vad tiden går. Det är nästan hemskt. Jag tycker inte om att känna att man spiller tid. Jag tycker inte om att ingenting förändras.

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte ofta både du o jag är uppe så tidigt! ;)

2008-12-20 @ 00:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0