Jag bryr mig inte om att det regnar

För idag är jag på superbra humör.

Kunde visserligen inte somna igår så lite trött kanske jag är. Men det var bara för att jag såg fram emot idag! Varit på kurs med jobbet fram till nu. Inte världens roligaste men helt okej.

Snart ska jag åka in till stan för att fika med Sara och Kristina. Vi har inte setts på flera flera veckor. Hemskt när jag tänker på det. Sara åker till Norge på måndag dessutom. Kan vara så att det blir hejdåfika på Sandy's idag med andra ord. Känns inge vidare. Men just nu tänker jag inte på det utan är så himla glad att vi ska ses.

Frammåt femtiden ska jag bege mig mot Thorildsplan för att möta upp en mycket trevlig pojke. Det ser jag om möjligt ännu mer fram emot. Strosa runt bland regndropparna och kika in vad man kan tänkas köpa när man får lön. Det blir en perfekt och supermysig avslutning på dagen.

Jag ska ha mina älsklingsstövlar på mig. Premiär för den här vintern. Bara det kan göra en glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0