Jisses

Intensivpass alltså. Puhh. Svetten rann. Under mig på golvet var det svettdroppar. Kanske inte det mest kvinnliga. Men det får jag leva med. Alla dessa steg dessutom. Upp. Ner. Fram. Tillbaka. När jag nästan kom på hur jag skulle göra ja då var det nya. Jag vet en som kommer ha träningsverk imorgon! Men det är så här jag vill känna. Yes!

Ska man skärpa sig så ska man göra det ordentligt. Inget godis för min del på ett tag. Ni vet väl att jag skriver det här för att peppa mig själv. Haha. För det är hundra gånger svårare att verkligen göra det än att säga det. Men det är värt ett försök!!

Jag har faktiskt varit vältränad en gång. Eller i alla fall ganska. Nu känner jag mig som en köttbulle. Det vill jag ju inte vara. Tror att det är alla hurtiga och snygga människor runt omkring mig som har gjort att jag har fått blodad tand. Så lyckas jag så är det dem jag ska pussa och krama på.

En dusch skulle inte sitta fel nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0