Oh Happy Day

Jag har en så bra känsla i magen. Kan inte riktigt sätta fingret på det. Men det känns bra.

Det var mysigt att träffa Tove. Jag tycker om hennes skratt. Hon visste ett jättemsigt litet fik i Älvsjö. Perfekt ställe att tillbringa någon timme på eftermiddagen.

Jag är oftast bra på att göra saker. Skulle kunna kalla mig handlingskraftig. Men ibland. Så går det bara inte. Det här med att vaccinera mig inför Panama som egentligen är en liten sak har blivit ett jätteprojekt utan slut. Idag tog vi äntligen tag i saken. Jag och Danne åkte in till Wasa Vaccin. Trodde att de skulle kunna hjälpa oss med vad vi behövde på ett kick. Men vilken väntan. Till slut kom vi in i ett rum och det blev ett väldigt prat. Danne är så otroligt orolig för allting. Nu är vi i alla fall vaccinerade mot hepatit A. Men vi kanske behöver komma tillbaka och ta gulafebernvaccin med. Suck. Tanten vi prata med var i alla fall rolig. Hon trodde vi var tillsammans. Sen fick vi studentpris. Tack för det.

Jag missade friskisträningen så istället blev det kinamat i Trollbäcken. Ingen mer kommentar på det. Men det var mysigt och jag får erkänna att jag är avundsjuk på Dannes bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0