Pigg och glad

När jag vaknade imorse var jag inte det minsta trött. Allt blir så mycket enklare om man slipper att tvinga upp sig ur sängen. Jag uppskattar verkligen att vara själv på morgnonen som snabbt övergår till förmiddag. Äta frukost och lyssna på radion i lugn och ro. Jag skulle kunna kalla det "vardagslyx" men frågar ni mig låter det alldeles för.. jag vet inte vad jag ska kalla det.. men inte låter det som ett nytt ord. Bara något Blondinbella skriver i sin blogg. Jag har förresten glömt hur gott knäckebröd är. Men jag fick också erfara att om man äter för mycket så får man ont i munnen. Tänk på det.

Ska bege mig till Älvsjö och träffa Tove. Det blir en fika innan hon ska till jobbet. Själv slipper jag det. Det är nog det bästa med att inte ha ett 8-5 jobb. Att man mitt i veckan bara får en ledig dag sådär. Fast det negativa är ju att det syns på lönespecen sen. Därför får det inte bli för ofta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0