Ett lånat ord

Vaknade vid tjugo i sju i morse. Trött var jag men jag var så himla glad över att få jobba dag så det var verkligen inga problem att stiga upp. Kanske överdriver lite men jag snoozade i alla fall inte.

Tänk vad många saker det finns som kan göra en dag. Idag var det egokickar. Det är inte mitt ord. Jag har lånat det. Från Johanna. Jag tror att hon inte kommer slå mig. Det är bara ett så bra ord helt enkelt. Egokickar, lyssna när du säger det högt, det bara vibrerar i luften. Tillbaka där jag var. Det är i alla fall något som gör att jag blir alldeles röd om kinderna. Jag försöker få fram ett litet tack vad snäll du är och tittar ner i golvet. Men jag suger åt mig. På insidan lyser jag upp.

Det är reklam i Grey's. Måste erkänna att jag inte är lika fast längre. Lite tråkigt att jag inte har den där stora längtan till onsdagkvällarna. Med det bertyder ju inte att det inte är bra. För det är det.

Jag ska försöka sova tidigt ikväll. Men innan jag gör det ska jag ringa och säga godnatt. Annars kan jag inte somna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0