A great weekend

Det har ju inte blivit så mycket partande på sista tiden. Men den här helgen ändrade på det!

Maxis personalfester hade jag innan igår bara hört folk prata om. Aldrig upplevt. Men nu har jag det. Det började hos Emelie med tjejerna och cider och rosé. Det är ju bara superbra. Tyckte synd om Hannah och Tove som hade slitit hela dagen medan jag hade lockat mitt hår. Eller Maja var det ju. Sen blev det en tvåminuterspromenad till Maxi. Lyx. Bussfärden till Nacka sen var kanske inte den vildaste. Fel buss har jag fått höra. Men Emelie fick i alla fall sitta bredvid busschauffören. Det är ju inte fy skam. Sen var vi framme och jag märkte att det var någon typ av kullersten på golvet. Hur kan det vara det? Funkar ju inte med klackar!! Men det var visst inte det i hela lokalen. Puhh. Middagen var sen en riktig fullträff. Oxfile och seeeg chokladkaka. Vad säger ni om det?! Taturingarna kunde vi inte heller ha varit utan (nämde jag att det var rocktema?) men mannen som häftade på sig själv och stoppade upp gafflar i näsan kanske inte var någon hit. Sen väntade och väntade vi. Inte på The Poodles men på att drinkbiljetterna skulle börja gälla. Haha. Sen blev det att skaka loss ordentligt. Lite för sent gled The Poodles in och det blev röj. Patrik nuddad sångaren 15 gånger. Respekt skulle jag säga. Kvällen kunde varit längre. För det var grymt kul. Det blev buss hem och vi väntade på en regnig parkering. Efterfest? Kunde fått skjuss hem men det blev en lagom långsam promenad istället. Mycket bättre.

Kameran glömdes hemma föresten. Vad händer med mig? Två kvällar. Ingen kamera.

Kvällens roligaste var i alla fall när Hannah kommer på att hon vill vara barbent som Emelie och slänger strumbyxorna i papperskorgen på toan. Sen kommer Tove på att det är för varmt med jeans och vill ha strumpbyxor. Då slänger Hannah fram den briljanta idén om att hon kan ta hennes som ligger i papperskorgen. De hämtas och Tove byter om under trappan. Det är inte slut här. För sen kommer Tove också på att hon vill vara barbent och strumpbyxorna hamnar i papperskorgen igen. Undrar vem som har de nu?

Kommentarer
Postat av: O

haha låter spännande;)

2008-10-19 @ 22:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0