Jag ska bli en friskistjej

Jag är som jag är. Ska jag göra något vill jag göra det ordentligt. Det är inte som att jag går till jobbet och sen sitter där halvsur hela dagen och gör rätt på häften av sakerna. Jag skulle inte heller träna en gång i veckan och tycka det var okej. Nej, man ska göra saker fullt ut. Annars kan det va.

Så nu har jag köpt kort och varit och tränat på friskis & svettis. Riktigt roligt ju! Har redan spanat in vilka pass jag kommer kunna gå på. Sen springa de dagar det inte funkar. Kanske simma någon fredagmorgon för att träffa Cissi. Jag är taggad!


Kommentarer
Postat av: T r e t t i o n i o

thanks! :] söderåsen är sjukt snyggt ;]

2008-10-16 @ 13:05:27
URL: http://trettionio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0