Ostoppligt begär

Jag har tänkt på en sak. Finns det något godare än mörk choklad? Funderat länge på det här. Vägt för och emot. Men jag tror faktiskt inte det. Det skulle vara att doppa hemmagjord klyftpotatis i café de paris sås. Det är det enda som är värt att jämföra. Men nej. Det är ändå inte riktigt lika bra.

Jag har precis ätit några för många riesen. Så sjukt gott så det borde inte vara möjligt. Hur nyttig man än försöker vara (läs jag) så går det inte att sluta. Bara att acceptera och ingenting att bli upprörd över.

Tänk att mitt chokladätande fick ett helt inlägg. Inte illa om jag ska säga det själv. Men det är ju bara att titta på bilden. Jag måste ha en till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0