Tack Sara

Velig är jag. Men efter lite om och men åkte jag in och mötte 50-mannagänget vid forsgrenska. Vad kul det var att se alla! Skönt att jag slapp bli blöt och byta om i ett varmt omklädningsrum. Jag saknar inte att dra på mig jeans när man eftersvettas och hudcremen inte går in i huden. Nej tack det kan jag vara utan.

Efter någon timme (eller vad tog det att byta om tjejer?) blev det indiskt på Shanti med många givande samtal. Och vi fick faktiskt vår mat till slut även om vi ett tag var oroliga. Efter det blev det Snaps. Eller nej först en tripp till Lejontornet i gamla stan och sen tillbaka till medborgarplatsen igen. Väldigt nödvändigt. Vi tappade halva gänget på vägen också men man ska inte påverkas utan vi dansade på.

Nu ska jag locka håret och ladda om inför kväll. Det är personalfest!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0