Verkligen höst

Det känns att det är höst. Det syns också. Alla löv är gula och röda. Fint är det. Luften känns, hur ska jag säga.. Som om det är massa syre i den. Skönt. Men jag kan inte säga att hösten är en bra årstid för det. Det är på något sätt mest deprimerande. Kan inte bli längre till sommaren. Det är en hemsk tanke. Sen blir det mörkare och mörkare. Snart måste man köpa vinterjacka också. Det är inte heller så roligt. Mest dyrt.

Men jag vet, det är  inte så mycket att göra åt. Snart är blir det säkert för kallt att springa också. Gillar inte när luftrören känns för trånga. Nej det är ju optimalt springväder nu måste jag säga. Svalt och fint. Det är i alla fall något positivt.


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, mysigt med höst, saknar <3

2008-10-14 @ 14:29:11
URL: http://trissinice.blogg.se/
Postat av: Sara

Hösten kan jag vara utan men jag saknar dig!

2008-10-14 @ 20:31:31
URL: http://sarabergelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0