En vanlig dag nu för tiden

Kom precis hem från jobbet. Jag gör visst inget annat nu för tiden. Massor av kvällar och helger spenderar jag numera på Ica Maxi istället för på något trevligare ställe. Men vad jag man inte för bra OB. Sen när lönen kommer och jag får föra över x antal tusenlappar till sparkontot så känns ju plötsligt allt mycket lättare.

Föresten så trivs jag väldigt bra och sen gillar jag att man kan handla lite onödiga saker utan att behöva åka iväg någonstans. Idag blev det idominsalva, handcreme, lypsyl och en kalender som jag har letat efter så länge. Jag är nöjd. Funderar på att klicka hem ett par skor från H&M också. När jag ändå är på "slösa pengar på onödiga saker humör". Har suktat alldeles för länge och de kostar ju bara 129! Vad väntar jag på?

Nu ligger jag i min säng och väntar på att familjen ska komma hem. Vi är aldrig hemma samtidigt nu när jag jobbar lite lustiga tider. Juste, jag handlade ju sånt där gott bröd som man värmer i ugenen idag också. Syster och jag ska äta det och dricka te sen ikväll. Det blir nog att låna bilen och åka och hyra P.S. I love you. Det blir mysigt.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Härligt att höra att du hittade din kalender till slut! Skönt att höra att du låter lite gladare också:)

Imorgon blir det spring i trappor ;)

Puss

2008-09-07 @ 18:55:51
URL: http://kristinasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0