Godmorgon

Lite ovanligt för mig att vara uppe och påklädd så här dags. Men det är bara för att jag har ett monsterpass på jobbet framför mig mellan 10 och halv 8. Annars skulle jag ha legat kvar i min varma säng ett bra tag till.

Det som är lite tråkigt när man har ett jobb som jag är att jag typ inte använder några kläder. Det blir att jag drar på mig samma jeans eller klänning flera dagar i rad. Jag änvänder ju ändå bara de till och från jobbet. Tråkigt men skönt på ett sätt för det går ju snabbt att klä på sig när man inte behöver tänka efter så länge. Jag som är veligast i världen sparar en hel del tid på det.

Nej, nu måste jag ta och springa till bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0