Magnifikt

Coldplay är för bra.

Lite nervös var jag allt för att blocketkillen skulle lura oss. Men ej. Han var precis så hederlig som han lät i telefonen med sin göteborgsdialekt. Stressad var jag också när jag sprang från jobbet. Men jag kunde ju ha tagit det lugnt. Jag hann ju till och med träffa snygga Evelina innan de började.

När det började sen! Kände jag hur det var värt varenda krona. Aaa! Den ena låten överträffar den andra. Vilken stämning. Fix You är svår att beskiva. När man känner det längs ryggraden. Viva La Vida, fy fasiken. Vad ska jag säga? Skulle kunna rabbla upp varenda låt. Så grymma de är!!

Fler bilder kommer en annan dag. Lite ledsna är vi över att vi inte var smartare så att vi fick in systemkameran. Hmm. Majas mobilkamera är bättre än man tror som tur är. Min däremot är inte är något att hurra för. Trist. Men vi filmade i alla fall till det fullladdade batteriet tog slut! Det är allt bra jobbat.


Maja du hade rätt. Vi hade ångrat oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0