Hamburgare gjorda med kärlek

Ikväll ska jag göra hemmagjorda hamburgare. Blev av någon anledning otroligt sugen på det när jag jobbade igårkväll. Jag har precis varit och köpt köttfärs. Men tror ni de hade fräsch sallad och hamburgebröd? Såklart inte. Så nu får jag åka förbi en till affär innan jag ska simma. Känns ju lite halvonödigt. Menmen.

Har sett fram emot att simma enda sen jag var nere på träningen förra veckan. Känns underbart att träna för att jag vill och inte för att jag känner att jag måste.

Tillbaka till hamburgarna. Ni tror väl inte att jag ska laga mat till mig själv? Nejdå. Ikväll blir det mys med Sara och Kristina. Längtar.



Tänk vad tiden går. Ayia Napa var nog den knäppaste veckan jag upplevt <3

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag ser fram emot att äta hemmagjorda hamburgare med mina favoriter!

2008-09-24 @ 17:10:03
URL: http://kristinasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0