Hemma

Nu är jag hemma från jobbet. Tur att min pappa faktiskt är snäll innerst inne och hämtar mig när jag jobbar stängning. Tack pappa.

Det är SATC på tv också. Då blir man glad. Fast jag gillar inte ryssen. Därför är de här avsnitten inte så värst bra. Tur att jag har sett det förut så jag slipper vara orolig.

Imorgon är jag ledig. Undra vad jag ska hitta på då. Äta lunch med mamma kanske. Ta en promenad är ett annat alternativ. Kanske pallra mig ner till simningen. Eller så går jag helt enkelt inte upp. Det känns lite lockande.

Kristina börjar i alla fall ett nytt jobb imorgon. Så ska tänka lite extra på henne. Det blev en mysig lunch föresten. Salladen blev bra men bäst var sällskapet.

Kommentarer
Postat av: O

jag tycker ryssen är sexig! hans brytning ;)

2008-09-08 @ 23:57:40
Postat av: Anonym

jag älskar ju ryssen.

2008-09-21 @ 13:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0