Humörsvängningar?

Tänk vad ett par rader kan göra. Idag vaknade jag med ett leende på läpparna . Jag blir inte klok på mig själv. Måste lära mig att tygla mitt humör!

Jag fick mail från Matilda. Hon har det bra. Kommer kanske ta ett tag att vänja sig med det amerikanska livet men med frukt och yoghurt på rummet klarar man sig långt!

Kristina kommer förbi mig om ett tag. Då ska vi äta lunch. Undra vad jag ska hitta på? En sallad skulle vara gott. Då skulle mitt goda bröd kunna ätas upp också. Kanske bäst att äta lite frukost nu då innan hon kommer. Men sängen är ju så skön.


En sådan här fin kycklingsallad med rostade cashewnötter vore inte fel.


Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0