Det är nu man ska sova

Hemma efter jobbet. Vi har rätt kul ändå. Både med varandra. Och åt kunderna. Men det får vi inte säga högt. Jag får ta att eränna att jag trivs.

Nu är jag pigg. Fast det är nu man ska vara trött. Gå och lägga sig och gå upp i lagom tid imorgon för att kunna utnyttja dagen. Men inte jag. För jag har vänt på dygnet. Inte jätte mycket. Men tillräckligt. Ska i alla fall borsta tänderna nu. Krypa ner i min renbäddade säng. Frasiga lakan är fantastiskt bra, eller hur Sara?

Jag är dessutom ledig imorgon. Då ska jag simma och träffa Kristina. Låter det inte som en alldeles perfekt dag? Får se om jag tar en sväng förbi centrum också. Nya HM har ju öppnat och så det kan ju vara lite roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0