Jag är bara så glad

Te och muffins i Saras kök. Åå vad jag har saknat henne. Hon hade börjat baka typ 10 minuter innan jag kom. Är man inte bara för bra då? Vilken bra start på dagen. Hon har förresten fått jobb i Norge! Otroligt men sant. Vad avundsjuk jag är! Känner hur min mage bara skriker  "jag vill också!". Nu är det bara jag kvar som ska börja ta tag i mitt liv.

Dagen fortsatte bra också! Helt otroligt underbart. Efter jag hade varit och simmat som bara det var roligt fick jag ett överraskande positivt telefonsamtal. Jag ska på Coldplay! Tänka sig vad roligt. Jag, Maja och Carro. Perfekt. Wieee!

Nu ska jag fika för andra gången idag. Det är Jakob som är på myshumör.


Kommentarer
Postat av: O

jaa det var mysigt o ses igen!! o vad kul med coldplay du! :)

2008-09-16 @ 21:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0