Läsa en bok kanske?

Det var så många böcker jag hade tänkt att läsa i somras. Brukar alltid tycka att det är så skönt att sträckläsa böcker och glömma allt annat. När jag går i skolan blir det ju inte annat än att jag pluggar till proven. Det räcker så bra! Men under den här sommaren tror jag inte att jag läste mer än två böcker. Hade ingen lust helt enkelt. Tror att jag hade för lite ledigt också.

Men nu när jag inte pluggar så tror jag faktiskt att jag ska ta och läsa lite böcker. Vet inte vilken jag ska börja med? Har en del deckare men det känns verkligen som sommarläsning så det får sparas till nästa år. Det får bli Marian Keyes "Är det någon där?" tror jag. Har hört att den ska vara bra. Lite sugen på att läsa sista Harry Potter också. Tror att jag aldrig kommer bli för gammal för det! Men den får vänta ett tag till tror jag.

Ska dricka upp mitt te nu och skynda mig att borsta tänderna så jag hinner börja lite innan det är dags att sova.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0