Gänget är tillbaka

Igår var en lång dag. Jobbade från 11 till 7. Många timmar och mycket ob så det gillar jag. Sen var det bara för mig att knata hem till Kristina för att ta en snabbdusch, äta god middag och göra mig i ordning. För ikväll var det ju dags för utgång med kära vänner som jag inte har sett på flera månader. Taggad!

Vi småpang till bussen och jag blev varm som vanligt. För andra gången i mitt liv när det är utgång upptäcker jag med förskräckelse att jag hade glömt marcara. Skratt! Vi åkte i alla fall hem till Evve och hennes lilla fina lägenhet på Östermalm. Jag vill också ha! Vi mötte Emil på vägen i sin coola glasögon. Hemma hos henne var redan hennes pojkvän och massa igenkända ansikten. Så roligt att se alla. Har ju saknat er.

Ryktet sa att vi skulle till Ice. Hade jag vetat från början att det var gamla Vibe hade jag protesterat. Men sen var det lite sent för det. Stället har jag aldrig gillat. Men sällskapet var dessto bättre så det blev ändå en lyckad kväll.

Titta och njut!



Nu ska jag ta bilen till centrum och äta lite sen lunch med Assrin innan det är dags att jobba igen.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Heeta bilder;)Dom måste jag få!

2008-09-21 @ 19:26:05
URL: http://kristinasdagbok.blogg.se/
Postat av: Malin

Heej!

Vad kul ni ser ut att ha det :) Vi får ses när jag kommer hem igen! Saknar er allihopa!

Massa pussar

2008-09-22 @ 15:54:15
URL: http://trissinice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0