Dirty Dancing

Sicket roligt pass Malin och hamnade på på friskis igår. Lite lagom skuttigt med bra musik. Det gillar jag. Efteråt blev det kycklingsallad och vitlöksbröd. Så fick jag träffa Jimmy på riktigt också. Inte bara på håll på jobbet. Verkar vara en bra pojke det. Så mysigt att bo med någon man tycker om. Är nog allt lite avundsjuk. Deras lägenhet är dessutom hur mysig som helst. Älskar deras soffa! Brun och så mjuk så man bara vill skjunka in i den och somna. 

Men det var inte det jag tänkte prata om utan om Dirty Dancing. Herre jisses vilken fin film det är. Som Malin säger; "man blir alldeles pirrig". Det blir man! Jag ska börja jobba på min dvdsamling. I nuläget har jag kanske sex stycken och är det någon film som jag bara måste utöka samlingen med är det den. En riktig klassiker som jag kan se HUR MÅNGA GÅNGER SOM HELST. Det är sånna filmer som jag ska ha i mitt vardagsrum på en fin hylla i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0