Nyvaken

Jag har samma känsla nu som om jag skulle gå ett år tillbaka i tiden. Hade svårt att hålla mig vaken på eftermiddagarna. Kunde tänka att jag bara skulle vila en stund och sen sov jag flera timmar i min säng. Jag hade i för sig inga problem med att sova på en träbänk i Torvalla innan träningen heller. Bara jag fick sova middag.

I morse började jag 6. Trodde aldrig att jag skulle gå med på det. Men plötsligt hade jag tackat ja till ett 6-15 pass. Bara för att jag vet att jag ska upp tidigt somnar jag ännu senare än vanligt. Så alldeles för få timmars sömn blev det i natt. Men har varit fruktansvärt pigg idag ändå. Timmarna har bara rullat iväg! Men när jag slutade. Då tog all energi slut. Precis som efter skolan. Det skulle blivit ytterligare ett Kilroy besök och träning efter det med min Axi. Det blev det inte. Istället åkte jag hem och skulle ju bara vila lite. Jag sov till halv 7.

Nu är mitt huvud fyllt av kolasås. Så känns det. Om jag ska fortsätta med klagandet värker det i fötterna efter truckskorna. Det ömmar i fingrarna också och jag har fått ett blåmärke på tummen. Fast jag har haft skitkul idag. Tror att frukt och grönt kan bli räddningen för att jag ska överleva fram till att jag åker till varmare breddgrader.

Jag ska snart rycka upp mig. Måste städa. Imorgon kommer kusinerna från Malmö för att fira påsk. Mysigt. Hoppas solen skiner i helgen så vi kan sitta i t-shirt på baksidan.


Kommentarer
Postat av: O

Jag saknar dig!!!

2009-04-09 @ 01:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0