A wonderful night

Nyårsafton är ett fenomen. Kan vara överskattat. Kan vara den galnaste kvällen på året. Det finns snedsteg som kan förstöra en kväll som kunde blivit perfekt. Det är farligt att lämna en trevlig middag för tidigt. Att tillbringa tid i olika färdmedel är heller inte att rekomendera. Att inte komma ihåg hur man kom hem bör undvikas. Vakna upp med en klump i magen, nej tack.

Min förhoppning var att undvika fällorna. Jag lyckades. En riktigt bra kväll. Visst lite småmissar men herregud. Jag fick både en supermysig middag med trevligt sällskap, ett perfekt 12-slag och sen återse välkända ansikten på annan plats. Kvällen (natten) avslutades med en kall men uppfriskande promenad i på tok för lite kläder och sen fick jag krypa ner i en lånad varm säng.

Det fanns några jag saknade. Axi i Mexico. Sara i Norge. Matilda inne i stan.

Men jag fick vara med en utav mina favoriter.



Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0