Äntligen julklappslunch

Ni ska bara veta vilket fint halsband jag fick idag. Ovärderlig present. Av Axi såklart. Hon är den bästa jag vet.

När jag vaknade i morse trodde jag att jag skulle bli magsjuk. Hela magen var upp och ner. Jag hann tänka att jag inte skulle få träffa två av mina bästa vänner idag. Att jag dessutom skulle behöva ställa in min middag. Det sista kanske var lite överdrivet. Men efter några timmars extra sömn var jag tillbaka och magen lugn så skyndade jag mig till bussen, som jag såklart missade men jag kom till stan i tid ändå.

Det blev lunchbuffé med sushi och kinamat på Kungsgatan. Sen en hel eftermiddag med shopping med Axi. Plötsligt kändes tiden vi varit isär som ingenting. Visst är hon brun. Men inget annat har förändrats.

Kommentarer
Postat av: Marcus Melin

Julklappslunch ;D sweet, HEJ SARA!

2009-01-21 @ 23:19:05
URL: http://marcusmelin.blogg.se/
Postat av: Marcus Melin

OJ BTW glömt att säga grattis :O .. grattis i efterskott <3 ;D

2009-01-21 @ 23:20:32
URL: http://marcusmelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0