Beach 09

Måste berätta om min eftermiddag på gymmet. Det var inte meningen att jag skulle jobba idag. Men det är svårt att säga nej till ett så bekvämt pass som 8-15. Dessutom har jag för länge sen att januarilönen ska bli fantasiskt bra. Hur som helst hade jag en gyminstruktör bokad till 15.30. Vem som helst kan förstå att det kunde bli tajt. Jag frågar snällt om jag kan gå 5 minuter tidigare för att hinna med bussen. Jag fick ett ja men missade den ändå. Jävla skit. Så jag börjar gå. Är så otroligt arg och har ingen att skylla på. Glad att jag satt på mig träningskläderna på jobbet så jag inte svettar ner mina vanliga när jag småspringer. Jag hinner precis i tid. Skyndar mig in på toaletten för hann ju såklart inte kissa innan jag gick från jobbet. Så halvvarm och alldeles blöt om händerna hälsar jag på instruktören. Johan. Jag hade föreställt mig ett äldre friskisorginal. Men denna Johan var varken 55 eller en typsik friskismänniska. Han var nog snarare 22 och väldigt charmig. Tihi. Nej men kanske inte jättesnygg egentligen. Men jag smälter för brunt lockigt hår och ett leende. Känns det igen? Han fick mig i alla fall att inte känna mig det minsta obekväm utan vi körde på. Nu har jag härmed fått mitt första egna gymprogram! Känns fantastiskt om jag får säga det själv.

Malin och jag är taggade som få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0