HM

Jag blev helt lyrisk när hm katalogen damp ner i brevlådan. Så nu har jag gjort mitt första beställning! Lyckokänslan finns nu i magen.

Kunde inte låta bli att sno outfiten med de gula jeansen och de vita tygskorna. Bikinin får åka på i slutet av sommaren när jag förthoppningvis är lagom solbränd. Blekfet och sen en gul bikini? Skulle inte tro det. Det var det där med att träna jag borde ta tag i igen också.. 



Ett par bruna shorts för 98kr var ju som hittat och funkar till det mesta. Inte ett plagg över 200!! Jag säger ju att hm är grymt! Sjalar gillar jag och en randig har jag inte så den fick det bli också.



Som sagt. Första beställningen. Det finns stor risk (chans!) att det blir fler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0