Jag vill ha

Det finns alltid hål att fylla i garderoben. Mina vinterkläder är bra mycket färre än mina vår och sommarkläder. Kanske för att det är så mycket tråkigare att gå på stan i mörkret än lättklädd i solen. Hur som helst så är den mer bristfällig än på länge. Inför våren ska jag minsann vara mer förberedd. Några av alla saker som jag bara måste ha är;

  • Jeans - sugen på ett par Nudie
  • Chinos - ett par klassiskt beiga
  • Sneakers - vita med guld är drömskorna
  • Kort vårjacka - kanske en annan färg än svart? 
  • Zip crew - addidas gillar jag
  • Jeansshorts och/eller jeanskjol - supersnyggt både på stranden och kvällen
  • T-shirtar och linnen - behövs väl alltid uppdateras!!

Om jag lyckas få allt det här i min ägo skulle jag bli gladare än glad. Så ska det bli :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0