Så nu passar det

Igår var det inte många som släpade sig iväg till Maxi för att handla ska jag säga. Men jag var där. Släpade fötterna efter mig med ett leende på läpparna. Men idag ni, då var för sjutton varenda kotte där. Visst överdriver jag. Kan inte alls jämföras med julveckan. Inte heller med dagen innan nyår. Men sjukt med folk var det i alla fall.

Det råder fortfarande tvivel om hurvida det räknades som lördag idag eller inte. Om det gör det ska jag skratta mig lycklig. Då ska jag inte bry  mig om att mitt huvud inte känns inte lika dant när jag kom vid ett som när jag gick vid halv elva.

Imorgon är det trettondagsafton. Då är det med 100% säkerhet 100% ob hela dagen. Det tackar jag för.

Efter att ha skrivit det här otroligt oviktiga inlägget ska jag ta och borsta tänderna, tvätta bort sminket och krypa ner i min säng.

Tror allt att jag håller på att bli förkyld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0