Släktkalas

Jag gick upp först hemma i morse. Händer inte varje dag. Sista lagret på cheesecaken skulle jag göra så det hann stelna. Sen var jag iväg till gymmet. Skitroligt faktiskt. Är så glad över min nya träningskompis! Hem snabbt och duscha och garnera tårtan. Riktigt bra blev det.

Sen fylldes huset snabbt av alla småkusinerna. Mysigt. Mamma hade bakat både bullar, sockerkaka och drömmar så mätta blev vi. För huvudpunkten var ju ändå våra två fina tårtor. Massa ljus var det också, Jakob och jag gjorde vårt bästa och blåste ut allihop.

En tid har jag känt att pappa gärna pushar lite för att jag ska flytta hemifrån. Efter dagens födelsedagspresenter så har jag förstått att hela släkten har hakat på. Bara vuxenpresenter! Men jag blev superglad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0