Solen skiner

Jag har varit ute och sprungit, duschat, ätit frukost och nu sminkat mig. Allt det innan 11 på förmiddagen. Det känns bra. Lite kläder på sen är jag fit for fight att åka till jobbet.

Det är en speciell känsla när man tar tag i sig själv. Skitsvårt! Men sen efteråt kan man ju inte låta bli att känna sig nöjd. Springa är verkligen inte min favorit men kan det inte vara värt en halvtimmes plåga för att sen känna sig pigg och glad? Jag skulle svara ja. Friskis är ju roligare men kräver lite mer planering och även om jag planerar passar det aldrig. Fast jag har kommit på att det som är allra roligast är att simma. Skrattretande på ett sätt när jag för ett halvår sedan verkligen tyckte det var en pina. Men samtigt kanske det inte är så konstigt, jag har ju ändå gjort det hela mitt liv. Helt klart värt att fundera mer på.



Fast en comeback i tävlingbassängen blir det inte nu. Antagligen aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0