Sundby gård

Jag hade stängt av datorn men sen kände jag det. Skrivsuget.

Äta lunch ute på ett fint ställe händer inte ofta. Sandys är som bekant stora favoriten. Idag var jag och mamma bjudna på lunch av morfar. En födelsedagspresent kan man säga. Det var trevligt. God mat hade de också och jag lyckades motstå efterrätt. Nu låter jag som en sådan människa som jag inte vill vara. En tråkig-nyttig-överdriven människa. Det är jag inte. Men sötsaker varje dag är inte bra. Jag satsar på varannan.

Har dessutom köpt nya träningsskor. För att späda på er tro om att jag ska bli träningsfreak. Jaja. Jag tror i alla fall att de blir superbra.

Lite SATC nu sen är jag klar för att sova.

Förresten. Jag kanske vill vara träningstjej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0