Det regnar!

När jag vaknade imorse hade jag den där lilla klumpen i magen, den som betyder att jag är nervös! Ikväll ska vi springa blodomloppet med jobbet. 1 mil. Det blir premiär för mig. Tror att jag har prestationsångest. Det är inte bra det. Nej jag måste vara nöjd om jag springer runt hela bara. Tiden kommer i andra hand, men hur lätt är det?

Lite lunch har jag fått i mig i alla fall. Malin och jag var uppe i centrum en sväng så köpte en ny springjacka. Tror jag sliter ut mammas snart annars. Haha. En snygg kavaj hittade jag på MQ rean också. Måste bara fundera om den är värd sina 500kr.. Malin hittade en jättemysig beige kofta också.

Vila en stund och sen en kort promenad? Tror det får bli så.

Lyckospark gav vi alltid varandra på simtävlingar. Jag behöver en idag också.

Kommentarer
Postat av: O

om jag hade varit där hade du fått en av mig!!!!

2009-06-11 @ 11:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0