I like her a lot

Trots ösregn så lämnade jag faktiskt huset idag. Både regnskorna och stort paraply fick det bli. Inget sånt där litet snyggt man kan ha i väskan utan nu pratar vi om ett som inte ens skulle gå ner i en resväska. Eftersom jag var ledig från mitt jobb passade jag på att besöka Axi på Lux choklad och dessert i Liljeholmen. När kunderna stannar inne så får man underhålla sig själv har jag fått lära mig idag. Vi snoppade en himlans massa jordgubbar och skar vet inte hur många rabarber som en annan dag ska bli saft och marmelad. Äta bröd och såklart en kardemummabulle hann vi med också. Det verkade som dagskassan blev helt okej i slutändan också så jag tycker dagen var toppen! (:

Tänk vad roligt man kan ha. Axi hittade en jordgubbe som såg precis ut som en pussmun. Sötare unge får man leta efter ♥



Imorgon är det personalfest. Håll tummarna för att det inte regnar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA! Vet inte om jag riktigt tycker att det ska ligga en så stor och framförallt så töntig bild på mig på din blogg... Men okej då, jag bjuder på den! Love you <3

2009-06-15 @ 18:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0