We did it

Första fem kilometrarna gick fövåndsvärt bra. Men sen började de allt kännas. Sista tre var en plåga för att inte tala om den allra sista kilometern innan mål. Hade jag inte haft Malin och Tove som extremt bra farthållare och springkamrater vet jag inte om jag hade klarat det. Vi var så bra! Jag är stolt över oss :D Vi som aldrig sprungit en mil innan och så klarar vi det på en timme. Mer än nöjda måste vi vara!!

Försökte leta fram en bild på båda mina pärlor. Det var inte det lättaste så Vi får hålla tillgodo med den här. Ni är bäst.



Lite sliten i kroppen är jag idag. Men det var det definitivt värt. Har ändå kunnat ligga i sängen och slappat hela dagen. Kanske är dags för lite lunch och en cykeltur till jobbet. Stängning i infon ikväll så känns överkomligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

FAN VA BRA DU E!:) Jag är djupt imponerad! Grattis tjejen!

2009-06-12 @ 07:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0