Cykla vettja!

Skitmåndagen är nästan glömd. Var i för sig en skittisdag med men nu mår jag prima!

Kanske är det för att jag har cyklat till jobbet två dagar i rad. Jag cyklar ju så fruktansvärt snabbt så att alla problem blåser bort :P Fan vilket dåligt skämt. Cyklar dessutom rätt sakta. Känns som att det är uppför mest hela tiden och vill ju inte vara en blöt fläck när jag väl kommer till jobbet. Sista biten är i för sig nerför så då hinner jag ju svalka mig lite. Cykla är lätt underskattat. Går mycket snabbare än att ta bussen och så länge man inte har jeans på sig är det faktiskt inte så jobbigt heller, så det så!

Trodde jag skulle få besök av Patrik ikväll. Men inte. Hmm. Inte för att jag är bättre själv. Bangar alltför ofta. Vet inte vad jag ska göra istället riktigt bara. Börja på en ny bok eller se en film. Titta på tv kanske. Svåra beslut en söndagkväll vill jag säga. Det där med en ny bok förresten. Har kämpat med Rachel's Holiday alldeles för länge nu. Den måste få vila. Inte för att den är dålig. Kommer bara inte in i den. Men om jag läser en tunnare bok emellan kanske jag får upp läsarsuget. Right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0