Långledig

Känns nästan overkligt att jag nu är ledig enda till på måndag! Vad ska jag göra med så mycket tid. Haha. Lär inte vara några problem. Jag började med att sova bort 11 timmar av dem. Jobbet suger. I dubbel bemärkelse. Fast det är jäkligt bra att ha när man ska till Australien. När jag tänker på det nu tror jag att jag kommer vilja utnyttja hela min ombokningstid och komma hem i början av nästa sommar. Vad ska jag hem och göra egentligen? Skaffa ett svartjobb kanske och surfa halva dagarna skulle ju vara mer än perfekt. Drömma kan man och det sjuka är att det kan bli verklighet. Om ett år ska min blogg vara så här grå och trist. 

Då lever jag min dröm på andra sidan jorden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0