Undantag

Fan jävla skit. Trodde verkligen att det skulle lösa sig. Hade redan föreställt mig på Tylösand och i Balder på Liseberg.

Kanske är det dags att göra en fuling. Det var ju ändå Emelies idé. Värt att tänka på saken. För livet är ändå fullt av undantag. Så varför inte göra ett till? Om man alltid gjorde det man borde skulle livet vara redigt trist. Grått och förutsägsbart också. En annan sak också, om man aldrig gör saker som anses som "fel" så skulle man aldrig veta vad som är rätt heller. Undantag bekräftar regeln, right?

Förresten åt jag godis idag. Och popcorn. Undantag som sagt. På måndag börjar 2 veckors hårdkörning. Eller ska vi säga 3. Jo, 3 får det bli. 25 maj till 14 juni. Sen är det sommar på riktigt och då ska jag vara fit. Eller i alla fall ha försökt.

Hoppas på fyllesms från min vän ikväll. Det är roligt. Imorgon blir det party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0